SERVICEAVTALE – FÅ MER FOKUS PÅ EGNE OPPGAVER

Ann Christin PettersenUncategorized

-uten bekymring for vedlikehold. En serviceavtale er en løpende kontrakt som overlater drift og vedlikehold av aktuelle produkter til H-fasader GlassTeam.  Det kan være alt fra dører og dørautomatikker, til vinduer, brannvindu og fasader. Serviceavtalen gir gode rutiner for gjennomgang av avtalte produkter. Risikovurdering av lokaler gjør H-fasader GlassTeam i samarbeid med kunde, før vi velger riktig nivå på oppfølgingen.

Behovene for serviceavtale kan være veldig forskjellige, om du har kontorlokaler, en industribedrift eller drifter et offentlig bygg. Vi skreddersyr en avtale etter dine behov.

Formålet med en serviceavtale er kostnadsreduksjon, å unngå driftsproblemer, ivareta  myndighetenes krav og dessuten forlenge produktenes levetid. H-Fasader GlassTeam AS sine ansatte har stor kompetanse, og mange års erfaring i bransjen. Flere er autoriserte glass- og fasaderådgivere. Vi tilfredsstiller alle myndighetskrav og innehar det som trengs av godkjenninger. En kontroll kan omfatte for eksempel kontroll av dørlukker/automatikk eventuelt justering, kontroll av hengsler og eventuelt skifte av foringer/hengsler, kontroll av glass, pakninger, tetting dørblad/karm og karm/vegg, innfestinger, dørhåndtak, løpeskinner og låsepunkter, eller sikre at rømningsveier fungerer iht. forskrift om brannforebyggende tiltak og tilsyn (§2.4) Se www.dsb.no. Ved hver kontroll blir det utfylt en tilstandsrapport av montør som beskriver produktets tilstand og eventuelle anbefalinger om utbedringer.